ویژگی صندلی اداری مناسب

صندلی های اداری مناسب، خیلی سفت یا خیلی نرم نیستند و پشتی صندلی متناسب با قوس کمر طراحی شده است. این امر از کج شدن مهره ها جلوگیری می کند. جنس صندلی بهتر است از مواد قابل شستشو باشد. ضمن اینکه صندلی از امکانات تنظیمی ( تغییر ارتفاع، شیب، عمق صندلی و…) هم برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های صندلی اداری مناسب می توان به نشیمن ضخیم، نرم و راحت، پشتی بلند و پشتیبانی کننده از گردن، پایه های چرخان با کیفیت، دسته قابل تنظیم و روکش توری اشاره کرد. این روکش ها از تعریق زیاد بدن جلوگیری می کنند.
بورس صندلی اداری
بورس صندلی اداری مکانی است که در آن انواع صندلی های اداری با قیمت های مناسب به فروش می رسند. افراد با هر سلیقه ای می توانند صندلی موردنظر خود را در بورس صندلی اداری پیدا کنند. تولید کنندگان صندلی تلاش می کنند تا برای جلب رضایت مشتریان خود محصولاتی با کیفیت و متناسب با ارگونومی بدن تولید نمایند. آنها برای موفقیت در بازار رقابتی امروز، محصولاتی با امکانات متنوع در بازار عرضه می کنند. اگر شما هم به دنبال خرید صندلی اداری با قیمتی مناسب هستید به مرکز بورس صندلی اداری مراجعه کنید.

قیمت صندلی اداری
قیمت انواع صندلی های اداری با هم متفاوت است. صندلی های مدیریت به دلیل راحتی بیشتر، جنس بهتر و امکانات زیاد از قیمت بالاتری برخوردار هستند. بعد از آن صندلی های کارشناسی، کارمندی، کنفرانس و صندلی انتظار قرار دارند. قیمت صندلی اداری با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن، راحتی، آپشن ها و امکانات، ابعاد و … تعیین می شود.
ویژگی های صندلی کارمندی مناسب
– ظاهر زیبا : صندلی های کارمندی مناسب دارای ظاهری زیبا و مدرن هستند. بسیاری از افراد در زمان خرید صندلی اداری، به ظاهر زیبای آن توجه می کنند. با این حال، زیبایی اولویت اصلی در انتخاب صندلی کارمندی نمی باشد.
– ارگونومی و استاندارد صندلی : صندلی کارمندی مناسب دارای یک پشتی S شکل است که گودی کمر را پر می کند. این امر باعث می شود تا فشار کمتری به قسمت پایین کمر وارد شود. در این حالت، ستون فقرات در زمان نشستن در وضعیت مناسبی قرار می گیرد. صندلی های کارمندی ارگونومیک دارای زیرسری هستند. هر فرد می تواند با توجه به فیزیک بدن خود، ارتفاع و زاویه صندلی را تنظیم نماید.
– امکان تنظیم صندلی : طراحی صندلی های کارمندی به گونه ای است که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، زاویه نشستن، تنظیم دسته، پشتی، عمق صندلی و بالش پشتی کمر وجود دارد.
– امکان تنظیم پشتی صندلی : در صندلی های کارمندی قابلیت تنظیم پشتی صندلی وجود دارد. بر این اساس، هر فرد می تواند پشتی صندلی را مطابق با فیزیک بدن خود تنظیم نماید. در چنین حالتی افراد دچار مشکلاتی مانند درد سیاتیک نمی شوند.
– وجود چرخ : در ساختار صندلی های کارمندی، تعدادی چرخ وجود دارند که به کارمندان کمک می کنند تا به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشند. در صورت نیاز می توانند بدون برخاستن از روی صندلی، با استفاده از چرخ ها جابه جا شوند. صندلی های کارمندی ایده آل دارای پنج پایه چرخدار هستند که این امر موجب بیشتر شدن استحکام آنها شده است. این چرخ ها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها مخصوص صندلی هایی هستند که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند و در روی موکت و فرش حرکت می کنند. باید دقت داشت که چرخ های صندلی اداری باید قابلیت تعویض داشته باشند تا در زمان خوردگی و شکستن بتوان آنها را تعویض کرد.
– چرخش صندلی : صندلی های کارمندی ارگونومیک این قابلیت دارند تا از ناحیه پایه بچرخند. در صورتی که این امکان وجود نداشته باشد، کمر فرد باید بچرخد. چرخش های ناگهانی، احتمال آسیب دیدگی دیسک کمر را افزایش می دهند.
– جنس رویه صندلی کارمندی : در زمان خرید صندلی کارمندی باید به این نکته توجه کرد که پارچه رویه نباید از الیاف مصنوعی باشد. این الیاف باعث افزایش میزان تعریق می شوند. در مواردی که جنس رویه از چرم است باید دارای فرورفتگی و برآمدگی باشد تا هوا جریان پیدا کند.
– کفی صندلی : معمولا در طراحی صندلی کارمندی از کفی های خیلی نرم استفاده نمی شود. چون در این حالت، فرد درون صندلی فرو می رود. کفی این صندلی ها بیشتر از فوم سرد است که بعد از بلند شدن کاربر به سرعت به حالت اولیه بازمی گردد.

4- صندلی کنفرانس
این صندلی ها برای اتاق های کنفرانس ادارات و شرکت ها طراحی شده اند. در زمان برگزاری جلسات بین کارمندان و نیزجلسات مذاکره با شرکت های دیگر از این صندلی ها استفاده می شود. صندلی های کنفرانس، ظاهری ساده دارند و امکان تغییر ارتفاع و زاویه نشستن در آنها وجود ندارد. معمولا پایه های این صندلی ها به شکل U است و پشتی کوتاهی دارند.

5- صندلی انتظار
این صندلی ها در ادارات و شرکت ها برای استفاده ارباب رجوع وجود دارند. صندلی های ساده ای که مراجعین، ساعاتی را بر روی آن می نشینند تا به امور آنها رسیدگی شود. این صندلی ها ثابت هستند و دارای نشیمن و پشتی یکپارچه و کوتاه می باشند. معمولا به صورت چند تایی متصل به هم هستند.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،
[ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۶:۱۲ ] [ pari ]
[ نظرات (0) ]
[ ]