حفاظ آکاردئونی و نرده

که می توان آنها را در هر فضایی نصب کرد. شباهت ظاهری آن به ساز آکاردئون باعث شده تا با این نام شناخته شود. از نام های دیگر این حفاظ می توان به درب کشوئی، کرکره ای، تاشو و ... اشاره کرد. حفاظ آکاردئونی و نرده ، طرفداران خاص خود را دارند.
حفاظ آکاردئونی آهنی
این نوع حفاظ از آهن ساخته می شود. به همین علت دارای استحکام بالایی می باشد. پس از ساخت این حفاظ، آن را با استفاده از رنگ های کوره ای رنگ آمیزی می کنند. این امر موجب می شود تا حفاظ در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت خراب نشود. حفاظ آکاردئونی آهنی مقاومت و دوام بالایی دارد و قیمت آن نسبت به سایر حفاظ های آکاردئونی بیشتر است.
حفاظ آکاردئونی ام دی اف
قیمت این نوع حفاظ مقرون به صرفه است. اما دوام پایینی دارند. حفاظ آکاردئونی ام دی اف وزن زیادی دارد و با گذشت زمان ترک می خورد.
حفاظ آکاردئونی پی وی سی
وزن کم و ظاهر زیبا از ویژگی های بارز این نوع حفاظ می باشد. حفاظ آکاردئونی پی وی سی را به سادگی می توان شستشو داد. معمولا در محل هایی که نیاز به نظافت زیادی است از این نوع حفاظ استفاده می کنند.
حفاظ آکاردئونی برقی
به صورت یک لنگه یا دو لنگه ساخته می شود. معمولا این نوع حفاظ برای درب پارکینگ و درب های بزرگ کارگاهی به کار می رود. اما امکان طراحی آن برای درب ساختمان هم وجود دارد. باز و بسته شدن این نوع حفاظ با استفاده از نیروی برق صورت می گیرد.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،
[ ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۶:۵۸ ] [ pari ]
[ نظرات (0) ]
[ ]