قیمت خرید خانه در آنکارا در سال 2020

قیمت خرید خانه در آنکارا در سال 2020 توسط ایرانیان بسیار مورد توجه واقع شده است. به طوری که بر اساس آمارهای رسمی ترکیه، ایرانیان در صدر خرید ملک در ترکیه و همچنین اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه قرار داشتند. این حجم از استقبال در سال های اخیر کم نظیر بوده است و شاید هم یکی از دلایلش بحران های اقتصادی اخیری باشد که به دلیل تحریم ها ایرانیان را دچار مشکل کرده است.
نه تنها ایرانیان بلکه شهروندان سایر کشورها در سال 2020 ترجیح داده اند که سرمایه گذاری در ترکیه را انتخاب نمایند. بسیاری از این افراد شهر آنکارا را برای اقامت بلند مدت خود در نظر گرفتند و بعد از استانبول شهر آنکارا مقام دوم را در اقامت ایرانیان دارا می باشد. در صورتی که قصد خرید ملک در آنکارا و سپس اخذ اقامت ترکیه در کوتاهترین مدت را دارید باید به شما عنوان کنیم که قیمت خرید خانه در ترکیه شهر به شهر با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد. شما در آنکارا می توانید با بوجه خود خانه های مناسبی را پیدا کنید .
خرید خانه در آنکارا
رشد و توسعه نه تنها در بخش املاک و مستغلات بلکه در بخش صنعت نیز در پایتخت ترکیه آنکارا افزایش شایان توجهی را داشته است. به خصوص در بخش مسکن بسیاری از شرکت های اسم و رسم دار سرمایه گذاری در ترکیه و شهرهایی چون آنکارا را انتخاب نموده اند. با توجه به قیمت های چند سال پیش متوجه می شویم که قیمت مسکن در آنکارا در حال رشد می باشد.قیمت متوسط هر متر مربع خانه آپارتمانی در آنکارا 1060لیر می باشد. مدت زمان استفاده مفید از یک خانه در آنکارا 18 سال می باشد.
در برخی مواقع زیاد و پراکنده بودن پروژه های مسکن و شکاف بین قیمت هر متر مربع کسانی را که می خواهند خانه در آنکارا بخرند را گیج می کند. این سوال بسیاری از افراد می باشد که در کدام منطقه آنکارا بهتر است اقدام به خریداری خانه کنند؟ سرمایه گذاری در کدام مناطق دارای ارزش بیشتری می باشند؟ در اینجا قسمت سعی شده است تا شما را با مناسب ترین مناطق آنکارا برای سرمایه گذاری آشنا کنیم.
رشد قیمت مسکن در آنکارا
در سالهای گذشته ، قیمت املاک و مستغلات در آنکارا به نسبت سال 2020 تقریبا با ثبات بوده است. به عنوان مثال ، در سال گذشته قیمت خرید مسکن و مستغلات در شهر آنکارا تنها 10 درصد افزایش یافته بود. اما امسال بازار مسکن در پایتخت ترکیه نسبتاً فعال تر است. براساس گزارشات سندیکای املاک در ترکیهقیمت مسکن در آنکارا در ماه ژوئن 2015 تا ژوئن 2016 به طور متوسط 15 درصد افزایش یافته بود.
علاوه بر این ، تنها در پنج منطقه از 16 منطقه موجود در این نظرسنجی در آنکارا ، قیمت ها ر سال 2020 بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته اند. البته این رشد در تمام مناطق آنکارا ثابت نبوده است به طور مثال محله Kızılcaham’da و Pursaklarشاهد رشد بیش از 20 درصد بوده است.
همچنین قیمت فروش خانه در محلهEtimesgut به طور متوسط بیش از ۲۵درصد افزایش یافته است. همچنین با افزایش 29.9 درصد اجاره بهاء در سال 2020 به عنوان یکی از محله های گران آنکارا نام گرفت. در جدول زیر می توانید متوسط رشد قیمت خرید خانه در محله های آنکارا را مشاهده نمایید.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،
[ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۴:۰۴ ] [ pari ]
[ نظرات (0) ]
[ ]