فروش دمنوش زرشک

عصاره گرفته شده را به دمنوش خود اضافه کنید و میل نمایید.
دمنوش زرشک را با زرشک قرمز و سیاه تازه یا خشک درست می کنند. رنگ دمنوش زرشک اصل با توجه به نوع زرشک متفاوت می باشد و طعمی ترش دارد. برای شیرین کردن ان می توان از عسل استفاده نمود.
۲- دمنوش زرشک اصل را از کجا بخریم؟
برای خرید دمنوش زرشک اصل و خالص سایت دوشنگان را انتخاب کنید. این سایت، نوعی فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی و دارویی می باشد. محصولات طبیعی و ارگانیک خود را بدون واسطه در بازار اینترنتی ایران عرضه می کند. محصولاتی که در این سایت به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کاملا خالص می باشند و کلیه نکات بهداشتی در تهیه آنها رعایت شده اند.
۳- خواص درمانی دمنوش زرشک
افراد زیادی از بیماری های معده رنج می برند. دمنوش زرشک یک نوشیدنی مناسب برای درمان ورم و زخم معده و روده می باشد.
بربرین و ترکیبات موجود در زرشک دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشند. این امر نقش مهمی در درمان سرطان دارد. وجود این ترکیبات از پیشرفت تومورهای سرطانی در بدن جلوگیری می کند. به نظر می رسد بربرین موجود در زرشک موجب مرگ سلول های سرطانی و مهار آنزیم های موجود در چرخه سلولی شود. علاوه بر این ممکن است مانع تکثیر سلول های سرطانی گردد. برخی مطالعات نشان می دهند که بربرین موجود در زرشک می تواند مانع از رشد سلول های سرطانی در پروستات، کبد، استخوان و پستان انسان شود.
اگر رگ متورم شود، فشارخون ایجاد می شود. با مصرف دمنوش زرشک می توان رگ ها را به حالت طبیعی بازگرداند. این امر موجب کاهش فشار خون می شود. دمنوش زرشک، غلظت خون را برطرف می کند و به این ترتیب خون را تصفیه می نماید.
بربرین دارای خاصیت ضد باکتریایی است و به رفع باکتری های بدن کمک می کند.
دمنوش زرشک تاثیر مثبتی بر کبد چرب دارد. در این دمنوش، ملین هایی وجود دارد که نقش مهمی در پاکسازی کبد و کیسه صفرا ایفا می کنند. به این صورت می توانند بسیاری از مشکلات گوارشی را بهبود بخشند. این دمنوش دارای طبعی سرد است و حرارت کبد را کاهش می دهد. لازم به یادآوری است که زیاده روی در مصرف آن، نتیجه عکس به دنبال دارد.
رفع مشکلات پوستی با دمنوش زرشک امکان پذیر است. برای رفع جوش های صورت، التهابات و چین و چروک می توان از این دمنوش استفاده کرد. دمنوش زرشک تاثیر مثبتی بر درمان بیماری پسوریازیس دارد.
افراد می توانند برای لاغری از دمنوش زرشک استفاده کنند. نتایج تحقیقات نشان می دهند که زرشک یک میوه ی مفید برای لاغری است. بربرین موجود در آن، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. اگر به دنبال کاهش وزن هستید می توانید از دمنوش زرشک استفاده کنید. توصیه می شود که این دمنوش را نیم ساعت قبل از وعده های غذایی مصرف نمایید. این دمنوش برای تناسب اندام مفید است.
دمنوش زرشک از بیماری های ریه پیشگیری می کند. افراد سیگاری و کسانی که در معرض آلودگی های محیطی با مصرف این دمنوش می توانند خطر ابتلا به سرطان ریه و سایر مشکلات ریوی را کاهش دهند.
علاوه بر موارد نام برده، دمنوش زرشک خواص دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

تقویت کننده قلب، کبد و صفرا
درمان اسهال خونی
دمنوش ترش مزه زرشک، سنگ کیسه صفرا را درمان می کند.
برطرف کننده بی اشتهایی
کاهش دهنده فشار خون
درمان زردی و یرقان
کمک به بهبود بواسیر
درمان نقرس و رماتیسم
۴- ارزش غذایی دمنوش زرشک
دمنوش زرشک سرشار از ویتامین B می باشد. به همین دلیل برای سرماخوردگی مفید است. زرشک منبع غنی از بربرین (Berberin)، اکسیاکونتئین (Oxyaconthine) و بربامین (Berbamine) می باشد. علاوه بر این موارد مقداری اسیدمالیک، اسید تارتاریک و مقدار کمی پکتین در آن وجود دارد.
علاوه بر موارد ذکر شده زرشک سرشار از رنگدانه های غذایی مانند آنتوسیانین است. از ویتامین های بسیار مفید در این میوه خوش رنگ می توان به ویتامین C اشاره کرد. این ترکیبات باعث ایجاد خواص دارویی و درمانی در زرشک شده و باعث بهبود بیماری ها می شوند. ۱۰۰ گرم زرشک حاوی ۳۱۶ کالری ، ۳.۶ گرم پروتئین، ۶۳.۹ گرم کربوهیدرات، ۲۷.۲ گرم قند، ۳.۵ گرم چربی، ۷.۴ گرم فیبر، ۲۴ میلی گرم ویتامین سی و ۱۷ میلی گرم سدیم می باشد.
۵- آیا مصرف دمنوش زرشک عوارض دارد؟
زیاده روی در مصرف دمنوش زرشک عوارضی به همراه دارد. اما اگر به اندازه مصرف شود هیچ گونه عارضه ای ندارد. خانم های باردار و کسانی که به سرفه های خشک مبتلا هستند نباید از این دمنوش استفاده کنند. در صورتی که از این دمنوش بیش از حد تعادل و به صورت متداوم استفاده کنید، باعث می شود ویتامین B جذب بدن نشود. ممکن است برای معده و دستگاه گوارش هم مشکلاتی ایجاد کند.
تداخل دارویی دمنوش زرشک
بسیاری از افراد به دلیل بیماری از داروهای مختلفی استفاده می کنند. این دمنوش با برخی داروها تداخل دارد و تاثیر آنتی بیوتیک ها و داروهای ذقیق کننده خون (آسپیرین) را کاهش می دهد. زرشک می تواند فشارخون را کاهش دهد و از این طریق موجب افزایش داروهای فشارخون می شود. علاوه بر این ممکن است میزان ادرار را افزایش دهد. از دیگر آثار مصرف زرشک می توان به کاهش قند خون اشاره کرد. این امر موجب افزایش تاثیر داروهای دیابت می شود.
فروش دمنوش زرشک
قیمت دمنوش زرشک به نوع زرشک آن، حجم خرید، کیفیت، وزن و… بستگی دارد. دوشنگان در زمینه فروش دمنوش زرشک فعالیت می کند. دمنوش زرشک دوشنگان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. ما تلاش کردیم تا محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه دهیم.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۱:۴۸ ] [ pari ]
[ نظرات (0) ]
[ ]